Uuringu raames küsis personalifirma Manpower 18-65-aastastelt tööturul aktiivsetelt inimestelt, mis läheb neile töö otsimise protsessis kõige enam korda ja millistest kanalitest nad potentsiaalsete tööandjate kohta infot hangivad.

Uuringu tulemuste põhjal on peamine motivaator töötasu (59%). Järgmisena motiveerivad töökoha vahetajaid töö iseloom (53%), karjäärivõimalused (39%), paindlik tööaeg (38%), tööandja pakutavad soodustused (38%) ja organisatsiooni maine (20%).

Uuring tõi välja, et varasemast märksa rohkem koguvad kandidaadid potentsiaalsete tööandjate kohta infot juba enne kandideerima asumist. 44 protsenti küsitletutest ütles, et uurib enne kandideerimist välja töötasu, 41 protsenti soodustused ning 32 protsenti tulevase võimaliku tööandja eesmärgid ja visiooni. Pehmed väärtused, sealhulgas tööaja paindlikkus ja tööandja maine, lähevad rohkem korda nooremale, kuni 35-aastaste põlvkonnale.