Liitumise peamiseks eesmärgiks on mitmekesisema ja kliendikesksema teenuse pakkumine klientidele tänu kahe firma andmebaaside ja teadmiste ning oskuste ühendamisele, teatasid ettevõtted.

Alates 1990. aastate algusest Balti uuringu- ja konsultatsiooniteenuste turul tegutsevad firmad kuuluvad mõlemad rahvusvahelisesse uuringufirmade ketti MDC Research Group, mis teostab turundusuuringuid lisaks Eestile veel Lätis, Leedus, Venemaal, Ukrainas, Kasahstanis ja Soomes.

Laiemas plaanis toetub ühinemine terviklikuma turundusmõtlemise arengule, kus meediaküsimused on tihedalt seotud kõigi teiste turundusprobleemidega, ütles Emori juhataja Karin Niinas.

Ühinenud firma nimeks jääb AS Emor ning firma juhatusse kuuluvad AS Emori juhataja Karin Niinas ja Balti Meediateabe AS-i juhataja Margo Veskimägi.

2000. aastal viisid ühinevad uuringufirmad läbi mitusada uuringuprojekti, mille käigus teostati üle 100.000 intervjuu üle Eesti. Emori 2000. aasta käive oli 31 miljonit krooni ja Balti Meediateabe AS-i käive üheksa miljonit krooni.