"Uue ühtse broneerimis- ja müügisüsteemi näol on tegemist mastaapse, kogu gruppi ja ka ettevõttevälist müügivõrgustikku hõlmava süsteemiga ning sedavõrd suuremahulise projekti käivitamisel võib paratamatult tekkida erinevaid ajutisi takistusi," ütles ASi Tallink Grupp juhatuse liige Andres Hunt Äripäevale.

Kuidas täpselt osutus võimalikuks, et Tallinki uus broneerimissüsteem neelas selle majandusaasta esimeses kvartalis kümneid miljoneid kroone kasumit ja käivet, jättis Hunt kommenteerimata, samuti polnud võimalik saada teada, kes olid need piletist ilma jäänud kliendid, kelle arvel firma tulu tulemata jäi.

"Broneerija seisukohalt oli see süsteem aeglane, keerukas ja ebasõbralik," ütles Estravel ASi tegevjuht Anne Samlik, kelle sõnul olid kaks kõige suuremat probleemi rühmabroneeringud ning arved.

Uue broneerimissüsteemi autor oli USA ettevõte Versonix Inc., kes kasseeris oma töö eest sisse orienteeruvalt paarsada miljonit krooni.