„Ajalehtede ja ajakirjade tellimuste esitamiseks ja ümbersuunamiseks on praegu mitmeid erinevaid võimalusi,” ütles Eesti Posti juhatuse liige Kalle Tarien.

„Seni tuli Eesti Posti kaudu tellimust esitades minna postkontorisse, uus keskkond aga võimaldab tellimused edastada igal hetkel ja arvuti tagant lahkumata, nii nagu inimesed on juba paljudes valdkondades harjunud. See teeb tellimise lihtsamaks ning perioodika kättesaadavamaks.”

Selline tellija, kirjastuse ja postiettevõtte koostöö on mugavam kõigile – kliendid valivad e-keskkonnast soovitava väljaande, tasuvad internetipangas ning tellimus jõuab otse Eesti Posti kesksesse tellimuste andmebaasi.

Eesti Posti perioodika tellimiskeskkond koondab üle 200 erineva Eesti väljaande, sh enamiku maakondlikest väljaannetest.

Järgmise sammuna lisandub filateeliatoodete tellimise võimalus. Klient saab nõnda hea ülevaate kõigist Eestis välja antud postmarkidest ning interneti vahendusel endale meelepärase margi kiirelt ja hõlpsalt osta ning soovi korral ka koju või kontorisse kohale tellida. Minimaalset kogust ühe seeria või tellimuse kohta määratud ei ole, seega võib tellida ka üksikuid marke.