?Marine tooted on mõeldud aktiivsele ja tegusale tarbijale, kellele on oluline toidu hea kvaliteet, tervislikkus ja selle valmistamise kiirus,? lausus AS Balbiino juhataja Riho Niils. ?Meie hinnangul on Eesti paneeritud kalatoodete turu suuruseks 35 miljonit krooni ning ca 900 tonni, millest püüame kolmandikku. Meie turu-uuringud näitavad, et turul on ruumi küll ning võimaluse annab eelkõige madal konkurents. Testide kohaselt peaks Marine tootesari tarbijatele väga meeldima.?

?Marine kalatooted on lihtsalt valmistatavad, hinnalt taskukohased ja peaksid olema kohaliku tarbija maitsele sobivad.? ütles AS Balbiino turundusjuht Teet Anier.

Marine kalatoodete sarjas on 8 toodet ? kalapulgad, vigurburger, fileepulgad, kalaburger, kala-juurviljaburger, lõhefileepulgad, mintaifilee ja paneeritud mintaifilee. Toodete tooraineks on kasutatud vähese kalorisisaldusega ja kvaliteetset mintaifileed. Paneeritud tooted on eelküpsetatud, mis annab võimaluse neid kiirelt näiteks mikrolaineahjus soojendada. Balbiino müüb tooteid ka toitlustusettevõtetele 5 ja 6 kilogrammilistes pakendites.

Balbiinole kuulub üle poole Eesti sügavkülmutatud juurviljade hulgimüügiturust. Populaarsemad kaubamärgid on Härmavili, Hortex ja Dujardin. Lisaks on Balbiino hetkel turuliider krevetiliste, pelmeeniliste (Hiina pelmeenid) ja friikartulite osas (Farmfrites, Kullake).