Mais müüdi uusi sõiduautosid ühtekokku 1712, mida on koguni 14% vähem kui möödunud aastal. Viie kuuga on tänavu müüdud aga kokku 8489 uut sõiduautot, mis jääb möödunud aasta sama perioodi müügitulemustele alla 3% võrra. Samas pole uute sõiduautode osakaal kogu sõiduautode impordist võrreldes eelmise maikuuga muutunud ja on endiselt 45%.

Automarkide seas ei ole keegi suutnud kukutada troonilt Toyotat, kes püsis ka mais esikohal 244 müüdud autoga. Teisel kohal oli Škoda 173 autoga ja kolmas oli Honda 163 müüdud sõiduautoga. Mudelitest müüs enim Honda CR-V, milliseid läks kaubaks 72. Napilt jäi maha Škoda Octavia 70 müüdud autoga ja kolmandaks tõusis tabelis Subaru Legacy 61 autoga. Lisaks Eesti turule müüdud autodega läks eksporti 69 sõiduautot. Elektriautode müük püsis juba teist kuud järjest nullis.

Segmentide jaotuses püsib jätkuvalt esikohal väike keskklass, mille osakaal oli mais 32%. Järgmistena figureerivad populaarsuse edetabelis 17 protsendiga väikeautod ning kolmandaks suurima segmendi moodustavad keskklass ja keskmise suurusega maasturid 14 protsendiga.

Erinevalt sõiduautodest jätkab tarbesõidukite müük tõusujoonel ja mais müüdi tarbesõidukeid 9% enam kui möödunud aastal. Viie kuuga kokku on aga tarbesõidukeid müüdud 19,1% rohkem kui mullu. Markidest oli edukaim Peugeot 72 müüdud sõidukiga, järgnesid Citroen ja Renault vastavalt 61 ja 33 sõidukiga. Veokeid müüs kõige rohkem Scania (24).