Näiteks 84 miljardi dollarilise käibega Proctor & Gamble, mis on USA suurim reklaamiostja, toodab nii meditsiinikaupu, hambapastat kui ka kõrgmoodi. P&G tooted jõuavad sel moel 4,8 miljardi maailma inimeseni.

200 miljardi dollarilise käibega megakorporatsioon Nestle omab üle maailma ligi 8000 brändi ning on osanik või partner veel väga paljude brändide juures. Ketis on šampoonitootja L'Oreal, riidebränd Diesel ning lemmikloomadele toitude kaubamärk Friskies.

USAs on koondunud ka meediakanalid ning pangad. See on olnud viimaste aastakümnete trend.

Siit leiab palju kaubamärke, mis Eestiski tuntud. Võimalik, et andmed ei ole täielikud, näiteks Proctor & Gamble müüs Pringles'i kaubamärgi käesoleva aasta alguses Kellogg'sile, graafikul see aga ei kajastu.