Uuele identiteedile üleminek on etapiviisiline. Ettevõte plaanib võtta kasutusele uue kaubamärgi selle kuu lõpus. Järkjärgult hakatakse uuendama kõiki kandjaid, millest nähtavaimaks on lennukid.

Nordic Aviationi juhatuse liikme Erik Sakkovi sõnul on ettevõtte esimestest päevadest alates rõhutatud, et Nordic Aviation Group nimekuju on ajutine ja tulemas on uus nimi koos tervikliku brändikontseptsiooniga.

Uue Nordica brändi värske visuaalse kontseptsiooni autoriks on loovagentuur Optimist, kes võitis Nordic Aviationi korraldatud konkursi.

Agentuuri Optimist tegevjuhi Magnus Lužkovi sõnul seob Nordica brändi sümbol, milleks on kiil, hästi kokku lennuettevõtte olemuse ja identiteedi.

“Kiil on müstiline ja ilus elusolend, keda igal pool ei leidu ning kes näeb lähedalt vaadates välja nagu kõrgetasemeline tehnikaime. Kiili sale keha meenutab lennukikeret ning tema lend on kiire ja kontrollitud. Mitmetes kultuuriruumides on kiil ka hea õnne sümboliks,” kirjeldas Lužkov.

Ühtekokku laekus Nordic Aviationi korraldatud visuaalse identiteedi konkursile 23 erinevat loovlahendust 12 Eesti agentuurilt. Konkursiga otsiti kahte koostööpartnerit.

Lisaks Optimistile alustab Nordic Aviation koostööd ka teise koha saavutanud Big Idea Groupiga, kelle esitatud töö tugevuseks oli strateegia ja pakutud identiteedilahenduse sidusus.

Varasemalt sellel nädalal kinnitas Nordic Aviation, et ettevõtte uueks nimeks saab peatselt Nordica, põhjendades seda sooviga rõhutada viidet põhjalale ka rahvusliku lennufirma nime juures. Lisaks on lühem ja tabavam Nordica loogiliseks jätkuks ettevõtte senisele pikale ärinimele Nordic Aviation Group. Seejuures hinnati ka kooskõla ja sobivust Nordic Aviationi koostööpartneri Adria Airways nimega.