Kuidas väikeliisingu taotlemine käib?

1. Klient täidab meie veebilehel taotlusvormi ning vajutab „saada“.

Umbes 30 sekundi jooksul otsustab süsteem, kas ja kui palju saab kliendile järelmaksu pakkuda. Selle aja jooksul tehakse päring maksehäireregistrisse ja algoritm, võttes arvesse nii kliendi eelnevat maksekäitumist kui ka taotlusel esitatud andmeid, saab ühe kolmest vastusest:

  1. Automaatne positiivne vastus — klient võib auto välja valida ja üle vaadata. Autole tingimusi pole ja kohe, kui auto leitud, võib lepingud sõlmida.
  2. Automaatne negatiivne vastus — sellisel juhul ei ole võimalik finantseerida.
  3. Vaja täiendavaks analüüsiks kontoväljavõtet — sellisel juhul läheb otsusega veel täiendavalt kuni neli tundi.

2. Klient valib auto välja ja helistab Väikeliisingu haldurile või saadab kirja. Võtame automüüjaga ühendust ja ka tema täidab omalt poolt lühikese ja mugava veebivormi.

3. Koostame lepingud andmetega, mis on automaatselt andmebaasi salvestatud. Seetõttu toimub lepingute koostamine kiirelt ja valutult. Seejärel allkirjastatakse lepingud kas digitaalselt või kontoris. Kogu protsess võtab aega sõltuvalt järjekorra pikkusest maksimaalselt üks tund. Ka raha saab automüüja samal päeval.

Seega ei kuluta korraliku tehnoloogiaga varustatud finantsettevõte kliendi aega praktiliselt üldse. Samas on Väikeliisingu intressimäärad võrreldavad näiteks Swedbanki ja SEB väikelaenudega, kuid saame finantseerida ka kliente, keda kodupangad finantseerida ei soovi. Näiteks kliente, kelle sissetulek ei laeku Eesti pangakontole, kuid kellel on hea makseajalugu. Samuti näiteks ettevõtjaid, kelle teenistust tihti pank liiga väikseks hindab.

Väikeliising Eesti on orienteeritud kliendi mugavusele ja tehingute kiirusele. Sellepärast oleme ka kõvasti pingutanud, et kasutada oma võimalikult head ja kaasaegset infotehnoloogiat. Vastutustundliku laenamise seisukohast soovitame alati klientidel võrrelda erinevaid pakkumisi, tutvuda lepingu tingimustega ja vajadusel pidada nõu spetsialistiga.

Jaga
Kommentaarid