Valio Eesti tegevjuhi Maido Solovjovi sõnul võib esimese poolaasta suursaavutuste hulka lugeda vadakuliini käivitamise, juustu väike- ja viilupakendi rekordmüügid, head müügitulemused koorte kategooriates ning Alma jogurtite uuenduse.

„Aga ka väiksemad võidud, nagu Laeva meierei tootmiskadude vähendamine, on teinud ettevõtte tugevamaks ja konkurentsivõimelisemaks,“ nentis Solovjov.

Ligi kaks kolmandikku Valio Baltic käibest tuleb Eestist, ekspordi osakaal käibest moodustab 35 protsenti.

„Ekspordimüügis on kasvanud märgatavalt Venemaa osakaal, kuhu müüme peamiselt juustu ning värsketest piimatoodetest jogurteid ja kohupiimasid. Venemaa müügikasvu põhjusteks on ühest küljest orgaaniline kasv, teisest küljest väikepakis juustude laienenud distributsioon, värsketoodete laienenud sortiment ning suurenenud kliendibaas,“ ütles Valio Eesti tegevjuht.

2012. aasta esimesel poolel tegi Valio Baltic investeeringuid ühtekokku 1,4 miljoni euro ulatuses, millest Võru Juustu investeeringud moodustasid 800 000 eurot ja Valio Eesti investeeringud 600 000 eurot.