Kasvava nõudluse teenindamiseks on praegu piirkonnas kasutusel oleva 922 lennuki asemel aastaks 2034 tarvis kokku üle 2000 lennuki, millest Airbusi prognoosi kohaselt moodustavad uued tarned 150 miljardit USA dollarit.

„Venemaa ja SRÜ turg on Airbusi jaoks olnud alati strateegilise tähtsusega ning usume, et selle kasv jätkub hoolimata hiljutistest raskustest piirkonnas, kuna lennuliiklus on ülemaailmsele kriisile vastupidavaks osutunud,“ sõnas Airbusi müügiosakonna tegevjuhi asetäitja Christopher Buckley. „Me soovime, et Airbusi tarned Venemaale ja SRÜ riikidesse suureneksid ning saavutaksid 50% turuosa. Prognoosime järgmise 20 aasta jooksul Venemaa- ja SRÜ-sisese ning edasi-tagasi lennuliikluse 4,8% kasvu, mis on suurem kui maailma keskmine ehk 4,6%.“

„Lennuliiklus peaks enim kasvama rahvusvahelistes sihtkohtades Lähis-Idas (+6,6%), Aasia ja Vaikse ookeani piirkonnas (+5,9%) ning Ladina-Ameerikas (+5,3%),“ lisas Buckley.

Airbusi maailmaturu prognoos ennustab, et järgmise 20 aasta jooksul jätkavad Venemaa ja SRÜ piirkonna lennufirmad oma lennukiparkide uuendamist, võttes kasutusele uusi kütusesäästlikumaid mudeleid ning kõrvaldades järk-järgult vanemaid ja kasutatud õhusõidukeid. Prognoosi kohaselt kogub piirkonna majandus hoogu ja kasvab järgmise 20 aasta jooksul iga aastaga 2,4%. Mõnes riigis, nagu Usbekistanis ja Kasahstanis, prognoositakse iga-aastaseks majanduskasvuks umbes 4–5%.

Airbus tarnis Aeroflotile esimese lennuki 1992. aastal ja nüüdseks kasutavad Venemaa ja SRÜ 28 lennufirmat enam kui 340 Airbusi mudelit, sh kõige populaarsematesse tooteperedesse kuuluvaid ühe vahekäigu ja laia kerega lennukeid. Viimase viie aasta jooksul on Airbusi lennukipark Venemaal kahekordistunud ja lennuettevõtjate hulk suureneb pidevalt.