Kuigi Venemaal oli kuue aasta sügavaim majandussurutis, lisas McDonald’s menüüsse odavamaid eineid, et meelitada vähemnõudlikke ostjaid, näiteks teismelisi. Samuti meelitati tagasihoidlikumalt väljassööjaid ajal, kui tarbijad ei suutnud einestada restoranides, ütles McDonald’si Venemaa juht Khamzat Khasbulatov.

McDonald'si kvartalimüük Venemaal tegi vähemalt aasta avatud söögikohtades ligi nelja aasta suurima kasvu. See on karjuvaks kontrastiks kahanevate sissetulekutega tarbijate tõttu vaevlevate restoranide turu läinud aasta 11 kuu 5,8% vähenemisega.

Mullu oli Venemaa kiirsöögikohtade turul käibepõhiselt McDonald’si turuosa 20,9%, Burger Kingil 8,3%, KFC 4%, Subway’l 2,9% ja teistel 63,9%.

Kunded, kes olid harjunud sööma Big Mac’e, mis maksavad 122 rubla ehk 1,53 dollarit, on hakanud eelistama 118 rublaseid kanatiivakesi ja 105 rublaseid topelt sealihaburgereid. Odavama hinnaga einetel ja juustuburgeritel läheb samuti hästi, ütles Khasbulatov.

McDonald’s plaanib avada Venemaal tänavu 60 uut söögikohta. Mullu avati 59 söögikohta. Kokku on McDonald’sil Venemaal 543 söögikohta.