Tegevusvaldkondades, kus Baltika oma tegevust käesoleval aastal jätkab, suurenes ettevõtte müügitulu 2% ehk 0,9 miljoni euro võrra. Müügikanalitest näitas suurimat kasvu rahvusvaheline e-pood Andmorefashion.com, mille müük aastaga kahekordistus.

Baltika Grupi käive jätkuvates tegevusvaldkondades ehk ilma Venemaa tütarettevõtete tulemusteta, kasvas möödunud aastal 48,8 miljoni euroni ehk 2% võrreldes 2014. aastaga. Jätkuvate tegevusvaldade 2015. aasta jaemüügi tulemus oli 42,7 miljonit eurot, mis on 1% võrra rohkem kui eelmisel aastal. Seejuures kasvas Eesti turu jaemüük 5% võrra, Läti ja Leedu jaemüük aga vähenes - vastavalt 2% ja 1%. 2015. aasta kokkuvõttes oli hulgi- ja frantsiismüügi müügitulu ligi 5 miljonit eurot vähenedes aastaga 2%.

Baltika rahvusvahelise e-poe Andmorefashion.com müük 2015. aastal kahekordistus (kasv 102%) ja kogu e-müügi tulu oli ligi miljon eurot. 29. aprillil 2015 valiti Baltika kõiki turge ühendav e-pood Andmorefashion.com „Eesti aasta e-tegu" konkursi võitjaks. Baltika püsikliendi ­programmiga on nüüdseks liitunud 390 000 klienti kolmes riigis, neist üle 160 000 uue kliendi liitus 2015. aasta jooksul.

Baltika Grupi 2015. aasta puhaskahjum oli 6,4 miljonit eurot, millest enamuse moodustas Venemaa tütarettevõtete müügiga seotud varade allahindlusest tingitud kahjum 4,6 miljonit euro ulatuses. Jätkuvate tegevusvaldkondade (ehk ilma Venemaa jaeärita) aasta tulemuseks kujunes 0,8 miljoni eurone puhaskahjum.

„Oluline osa 2015. aasta kahjumist oli seotud Venemaa jaeturult väljumisega. Samas võimaldab äritegevuse lõpetamine Venemaal ja poodide üle andmine frantsiisipartnerile senisest tõhusamalt keskenduda kasumlikule jaeärile Balti turgudel ning teiste müügikanalite (hulgi-, frantsiisi ja e-müügi) arendamisele," tõdes Baltika Grupi tegevjuht Meelis Milder.

2015. aasta lõpu seisuga oli Baltika Grupil 133 kauplust seitsmes riigis 24 371 ruutmeetril, sealhulgas 28 frantsiisipoodi ning 10 poodi Venemaal, millest 2 kahjumlikku poodi on suletud ja 8 poodi anti üle Venemaa frantsiisipartnerile. Jaevõrgu keskmine müügipind suurenes aasta jooksul 3%. Kõige suurem muutus toimus Eestis, kus keskmine müügipind suurenes 8%.

2016. aastal ei planeerita olulisi suuremahulisi investeeringuid, vaid jätkatakse Baltika viie rõivabrändi (Baltman, Ivo Nikkolo, Monton, Bastion, Mosaic) arendamist Baltikumis ja frantsiisiturgudel. „Jätkame kursil, kus panustame müügikanalite arendamisse ja ärikulude vähendamisse. Baltika Grupi edukus konkurentsitihedas moeäris sõltub edaspidi sellest, kuidas suudame 2015. aastal tehtud rasked otsused Venemaa turult väljumise ja muude ümberkorralduste näol ettevõtte kasumliku kasvu huvides toimima panna," kommenteeris Baltika Grupi tegevjuht Meelis Milder ootusi 2016. aastale. Milder täiendas, et Baltika on kasutanud keerulist 2015. aastat selleks, et oma ärimudelit paremaks muuta.