Äri sisuks on koledate jõulukampsunite tootmine ja müük. See on kasvanud suureks ettevõtmiseks. Koledate kampsunite juures on kasutatud kõige maitsetumaid värvikombinatsioone, mustreid ja disaini, mida inimene suudab ette kujutada. Sellele liikumisele pani omal ajal aluse Bill Cosby. Niisiis on trendiks muutunud need kampsunid, mida meile jõuludeks kingivad vanemad sugulased.

2011. aastal panid koledate jõulukampsunite edu tähele vennad Hajjarid. Fred otsustas sellesse ärisse sukelduda. Ta nägi, et need vanaemade lemmikkampsunid maksavad 100 kuni 300 dollarit tükk. Vend Marki abiga loodi koduleht uglychristmassweater.com

2012. aastal oli nende käive veel vaid 40 000 dollarit. Siis aga hakkas juhtuma. Aasta hiljem kasvas käive 300% ning 2014. aastal lisaks veel 275%. 2015. aastal teenivad vennad koledate jõulukampsunitega 5,5 miljoinit dollarit.

Vendadel on Detroidis suur ladu. Firmas töötab 30 täiskohaga töötajat ning kõrghooajal võetakse juurde 20 kätepaari, et nõudlust täita. Koleldate jõulukampsunite fenomen ei näita hääbumise märke.

Olukord on suisa selline, et suured tegijad on pöördunud Hajjarite poole, et vennad teeksid koledaid kampsuneid spetsiaalselt neile. Teiste seas on Guns 'N Roses, NFL, George Lucas ja Uber. Nad kõik on tellinud 500 koledat jõulukampsunit, kus peal on nende logo või lause.

Vennad eeldasid, et äril ei ole pikka iga, kuid nad on valmis koledaid kampsuneid tootma kuni hullus jätkub. Sel aastal on Ameerika kaubanduskeskustes avatud kokku 21 pop-up kioski, kust saab kampsuneid osta. Koledad kampsunid on moes. Vanaemad peavad nüüd leidma midagi muud, millega meid jõulude ajal üllatada.