Oletame, et kaalud praegu e-poe valmistamise võimalusi oma äri edendamise jaoks. Nii nagu firmaga alustamine, on ka e-poe tegemine ja avamine uus ning suur ettevõtmine. Kuigi su brändi ja toodete eest on juba hoolitsetud, kaasneb internetikaubandusega siiski miljon uut ülesannet ja veelgi rohkem neid asju, mida tuleb õppida. Miks tasub aga kõigele vaatamata härjal sarvist haarata?

1. Suurem kliendibaas
Kliendibaasi laiendamist küll juba mainisime, kuid on tähtis, et mõistaksid, kui suureks see tegelikult paisuda võib. Hiilgavate e-turunduse tehnikatega, mis hõlmavad tipptasemel SEO-d ja jõulist sisuhaldust, võib väikefirma kasvada ülemaailmseks tegijaks.

E-kaubandusmudelid on väikeettevõtjatele tähtis kasvulava, kuna e-poe potentsiaalne sihtgrupp on piiramatu. Kuigi keegi ei saa sulle garanteerida, et su firmast saab uus Amazon, on see võimalus alati olemas.

2. Kliendid valivad e-kaubanduse
Viimase paari aasta jooksul on internetiostlejate arv hüppeliselt kasvanud. Vaid kolm aastat tagasi tegi oma jõuluostud internetis kõigest 36% ameeriklastest. Möödunud jõuludel tõusis see number 61%-ni. Pane tähele, et need olid ainult pühadeostlejad, kes enamiku oma ostudest veebis tegid. Kui uuriksime nende inimeste arvu, kes on internetist vähemalt korra midagi ostnud, lendaks see protsent kosmosesse. Isegi 39% päris poodide eelistajatest uurivad hindu ja brände eelnevalt internetist.

3. Netiostlemine pakub rohkem valikuid
Suur protsent ostjaid, täpsemalt 93%, eelistab kohalikke ettevõtteid, kes pakuvad ka internetiostude võimalust. Need kliendid tahavad leida midagi ainulaadset, mis pole mujal saadaval, kuid soovivad sellegipoolest nautida netiostlemise mugavust. Teistele meeldib osta interneti vahendusel, kuid toodetele ise kohaliku kaupleja juurde järele minna.

4. Väiksemad kulutused
Äri laiendamine täiendavate müügipunktide avamisega toob kaasa väljakutseid ja kulutusi. Töötajad, rendipinnad ja varustus on suured lisakulud. E-kaubandus laiendab su tegevusvälja ilma lisatöötajate ja müügipindadeta.

5. Konkureerida on lihtsam
Veebiäri kasvus mängivad suurt rolli SEO ja turundus. Mõtle: kui sa pakud juba praegu suurtest firmadest paremaid tooteid või teenuseid, siis miks ei peaks ostjad sind mõne müügiketi asemele valima? Praegu ei tee nad seda sellepärast, et ei leia sind üles. Aga kui leiaksid? Siis tuleksid nad ju sinu poolele üle.

Kui oled ikka kõhkleval seisukohal, uuri oma võimalusi. Selleks, et väikeettevõttest kasvaks tõeline müügivägilane, pole olemas paremat võimalust kui ostjate ootusi täitva e-poe tegemine ja avamine.