Müller nentis, et heitgaasiemissiooni tegelikust väiksemana näitavaid autosid on toodetud umbes 800 000.

Ta lisas, et CO2-näidud ning kütusekulu võib teatud tingimustel olla seotud ka maksustamisega. Ilmselt peab ta silmas seda, et mõnes riigis on kehtestatud automaks, mis lähtub auto CO2-emissiooni suurusest ning mitmed autoomanikud on maksnud vähem maksu kui oleksid pidanud.

Volkswagen lubas avaldada esimesel võimalusel uued tegelikud CO2 näidud probleemsete autode puhul.

Müller kinnitas, et kui peaks selguma, et riigil on jäänud seetõttu mingi osa maksuraha saamata, siis on Volkswagen AG valmis selle korvama ning palub, et riik ei hakkaks petusüsteemiga autodega sõitvatelt inimestelt takkajärgi lisaraha nõudma.

Kuna Eestis puudub CO2-põhine automaks, siis on Mülleri kirja näol tegemist ilmselt puhtalt formaalsusega ning siinseid Volkswageni, Audi, Seati ja Škoda omanikke ega Eesti maksulaekumist ei puuduta.