WhatsApp väidab, et tegu oli lükkega, et aitada Facebooki kasutajatel jõuda asjakohasemate reklaamideni ja saada paremaid sõbrasoovitusi, vahendas CNBC.

Kuid paljud WhatsAppi kasutajad – kokku on äpil kasutajaid üle miljardi - süüdistavad rakendust oma pikaajaliste turvalisust hoidvate lubaduste murdmises.

Veel 2012. aasta juunis kirjutas WhatsApp oma blogis, et nad ei müü reklaame, kuna mitte keegi ei tõuse hommikul ja ei ole õnnelik nähes jälle uut reklaam. Ka pärast Facebooki poolset ostu jäi Whatsappi seisukohale, et kasutajad ei hakka reklaame nägema.

Kuid rakenduse kasutajad on hakanud üha enam nägema, et nende andmeid kasutatakse kasumi nimel ära. Symanteci turvalisusekspert Nick Savvides ütles, et see, kui palju kasutajaid privaatsustingimuste muutmisest ärritusid näitab, et privaatsus on muutnud tarbijatele väga oluliseks.

„Üks peamisi põhjuseid, mis kasutajate privaatsus on muutunud nii suureks mureks, on seetõttu, et inimesed saavad järjest rohkem aru, kui suurt väärtust nende info kannab,“ lisas Savvides.