"Jah, me saime 600 000 dollari suuruse rahasüsti Silicon Valley ja New Yorgi tehnoloogiainvestoritelt," kommenteeris Zerply üks asutaja Taaniel Jakobs.

Mullu 1. juunil esitleti esmakordselt avalikult Silicon Valley inkubaatoris kosuvat idufirmat, mis lisab Twitteri ja Facebooki kõrvale uue, professionaalset enesepresenteerimist võimaldava portaali.

Täna on  ettevõtet märgatud ning tänu sellele saadi ka esimene märkimisväärne investeering. Jakobsi sõnul oli kõige tuntum investor Dave McClure firmast 500 Startups. Lisaks temale osalesid investeeringus ka New Yorgis asuv riskikapitalifirma Quotidian Ventures, hiljuti rajatud Silicon Valley ja Skandinaavia ühisfond BootstrapLabs Fund ja terve rida ingelinvestoreid.

Raha kavatsetakse Jakobsi kinnitusel kasutada eelkõige selleks, et kiiremini edasi liikuda, meeskonda suurendada ning inimesi palgata. "Täna oleme väga tugevad disainiringkonnas, aga meie eesmärgiks on eelseisva 10-12 kuu jooksul jõuda uute sihtgruppideni. Lisaks plaanime end Eestis sisse seada," rääkis Jakobs.