?Selline tasuta kõneminutite kogumise ja kasutamise võimalus on Eesti mobiiliturul esmakordne,? lausus Bravocomi turunduse ja tootearenduse direktor Jaanus Lillenberg. ?Mööname, et ei tea täpselt, millist reaktsiooni võib pakkumine tekitada, näiteks kas ei ole võimalikud mingisugused kunstlikud kõneaja laadimised. Usume siiski, et tarbija kasutab pakkumist vastutustundlikult,? lisas ta.

Lillenbergi sõnul võimaldab pakkumist rakendada Zorro ajakaardi eriline minutipõhine süsteem, millega klient ostab alati kindla koguse kõneminuteid ning saab näiteks ka kõneaja saldoinfo mitte kroonides, vaid minutites. Eelmisel päeval vastuvõetud kõnedelt teenitud tasuta kõneminutid laetakse kõnekaardikliendi ajakontole järgmiseks hommikuks.

Tasuta minuteid saab koguda 20. maini, kuid nende kasutamine ei ole piiratud kampaania ajaga. Pakkumise perioodil teenivad Zorro kõnekaardi kasutajad tasuta väljahelistamise minuti igalt sissetulevalt kõneminutilt mistahes Eesti mobiili- või fikstelefonivõrgust, välja arvatud Zorro võrgust.

Kogutud tasuta minuteid saab kasutada kõikidesse Eesti sidevõrkudesse helistamisel, SMS-i, MMS-i saatmisel või GPRS andmesideteenuste kasutamisel.