Umbes 40 000 pangas asuval arvelduskontol 136 000-st on nädalavahetusel toimunud kahtlased tehingud, ütles Tesco Banki juhatuse esimees Benny Higgins vahendab Bloomberg.

Tesco kliendid kaebasid, et nende kontodelt on kadunud 20 kuni 600 naela. Tesco Bankil on üle seitsme miljoni kliendi.

Pangajuht ütles, et kliendid saavad jätkuvalt oma kontodelt sularahaautomaatidest raha võtta või maksta poodides ostmisel. Ta kinnitas, et kui tekib finantskahju, siis selle kannab klientide asemel pank.

„Kuritegu toimus ajal kui pankades oli tavalisest vähem töötajaid tööl ning nende reageerimine oli aeglasem,“ ütles DataArti finantsteenuste juht Cliff Moyce. „Automaatsed pettuseavastuse süsteemid paistsid toimivat, kuid puudusid töötajad, kes saanuks aidata.“