Börs teavitab menetluse käigus noteerimis- ja järelevalvekomisjoni poolt vastu võetavatest otsustest eraldi.

Kaks nädalat tagasi teatas ettevõte, et soovib ennast noteerida First North alternatiivturul. Millised on kuupäevad ja kui suureks kujuneb ettevõtte väärtus, ülesastumisel ei mainitud, kuid lisati, et raha soovitakse kaasata kuni 10 miljonit eurot. Sellest pool tuleks avalikult ehk First Northi kaudu ning teine pool oleks suunatud pakkumine suurematele investoritele. Osalust pakutakse ainult Eesti investoritele.

Ettevõtte juhi Arno Küti sõnul soovitakse raha kaasata edasiseks tegevuse arenduseks ja eelkõige autonoomsuse taseme tõstmiseks avalikel teedel, et saavutada üle 90-protsendiline autonoomsus.

Cleveron Mobility juhatuse esimehe Arno Küti sõnul põhineb pakkide kättetoimetamise tulevik autonoomsetel lahendustel. „Üha suurenevad e-kaubanduse mahud on põhjustanud linnades üle maailma kullerauto juhtide nappuse. Selle tõttu pikenevad pakkide kättetoimetamise ajad, kasvavad pakiveo kulud ning fossiilkütustel sõitvad kaubikud suurendavad õhu- ja mürasaastet. Cleveron Mobility eesmärk on isejuhtivate sõidukitega muuta pakkide kättesaamine soodsamaks, mugavamaks ja kiiremaks ning säästa keskkonda,“ ütles Kütt.

„Soovime autonoomsete sõidukite valdkonnas olla eeskäijate hulgas ning saavutada turuliidri positsioon. Ettevõte keskendub lähiaastatel sõiduki arendamisele ja täiustamisele ning masstootmise alustamisele. Seetõttu ei ole Cleveron Mobility plaanis dividende maksta,“ lisas ta.

Cleveron AS on aastatel 2017-2021 investeerinud robotkullerite toote- ja tarkvaraarendusse 7 miljonit eurot. Robotkuller on ettevõtte sõnul turuvalmis ja võimeline kinnistel territooriumitel sõitma 100 protsenti autonoomselt. Avalikel teedel suudab mehitamata robotkuller liigelda kaugjuhi toel. Aprillis Cleveronist eraldatud Cleveron Mobility keskendub autonoomsete sõidukite arendamisele.