Liitunud püsikliendid saavad edaspidi soovi korral kasutada mobiilirakenduses digitaalset kliendikaarti, koguda sisseostude eest erinevaid soodustusi pakkuvaid lojaalsuspunkte ning kasutada soodustusi kõigis riikides ja veebipoes oma asukohast sõltumata.

Eesti ühe suurema püsikliendibaasiga kaubamaja Stockmanni uues lojaalsusprogrammis MyStockmanni saavad kliendid punkte koguda nii ostude eest kui ka muul viisil aktiivsust üles näidates, näiteks Stockmanni uudiskirju tellides. “Muudatuste eesmärk on vastu tulla klientide soovidele ja vajadustele ning pakkuda tooteid, teenuseid ja inspiratsiooni, mis muudavad elu lihtsamaks ja mugavamaks,” rääkis Stockmann Eesti direktor Marge Türner.

Lihtsaim viis lojaalsusprogrammi liikmeks saamiseks ning pakutavate hüvede ja sisuga kursis olemiseks on MyStockmanni mobiilirakenduse allalaadimine. Rakenduse kaudu saavad kliendid edaspidi teha ka veebipoes sisseoste ilma sinna eraldi sisse logimata. „Nüüd on kõigil meie 200 000 püsikliendil võimalus loobuda plastikkaardist ning kolida ümber uude MyStockmanni mobiilirakendusse, mille abil on liikmelisus alati kaasas. Soovi korral saavad kliendid edasi kasutada ka plastikust kliendikaarti,“ lisas Türner.

MyStockmann lojaalsusprogrammis on kolm taset – hõbe, kuld ja plaatina, mis kehtivad vastavalt ostude eest kogutud punktidele. Klientide stardipunktid määratakse viimase 5 aasta jooksul sooritatud ostude põhjal ja edaspidi lisandub iga kulutatud euro kohta kontole üks punkt. Kliendid saavad preemiate jaoks punkte koguda nii Tallinnas, Riias kui kõigis kuues Soome kaubamajas ning veebipoodides. Lojaalsusprogramm on sarnane, kuid kohalikud preemiad ja pakkumised võivad erineda. Kõigis Stockmanni riikides saab kasutada MyStockmanni paljude koostööpartnerite pakkumisi.

Lisaks MyStockmann äppile on Stockmann uuendamas ka Eesti ja Läti veebipoodi, eesmärgiga muuta platvorm klientide jaoks lihtsamini kasutatavaks ja atraktiivsemaks. Uuenev veebipood avatakse juunis.