Uuel kaubamärgil illustreerib ring ja kaks joont, mis väidetavalt tähistavad burgerit ja kahte friikartulit. „Logo roheline taust sümboliseerib toodete ja teenuse kvaliteeti, millega meie külalised on harjunud,“ ütles Sistema PBO pressiesindaja.

Nime pole aga ettevõte veel avaldanud, kuid läbi on käinud nimevariandid näiteks „Fun and Tasty“ või „The Same One“.

Venemaa McDonaldsi uus logo


Märtsis teatas McDonald's, et sulgeb ajutiselt Venemaal asuvad restoranid. Mai alguses teatas aga ettevõte, et lahkub täielikult Venemaalt vastuseks riigi sõjalisele agressioonile Ukrainas ning sellele järgnenud lääneriikide pahameele ja sanktsioonide lainele. Nüüd on restoranid kohaliku ettevõtte käes.

Vene kett plaanib taasavada juba sel nädalavahetusel 15 restorani, teatas Venemaa riiklik uudisteagentuur TASS.