Uue laeva liinile tulekuga tuleb laevafirma vastu Eesti transpordi- ja logistikasektori tungivatele palvetele suurendada merevedude jõudlust. Suurema kauba- ja reisijatelaeva lisandumine tähendab veondussektorile paremat tarnekindlust ning erareisijatele sõbralikke väljumis- ja saabumisaegu nii Eesti kui Rootsi suunal.

„Viimastel kuudel on Eesti–Rootsi vaheline kaubavahetus olnud pingestatud mõningase mereveo läbilaskevõime vähenemise tõttu,“ ütles DFDS Eesti juht Peeter Ojasaar. „Seetõttu otsustasimegi tuua liinile 2100 rajameetrit ja 330 reisijat mahutava parvlaeva Optima Seaways,“ lisas Ojasaar. Uus laev mahutab ca 700 liinimeetrit kaupa rohkem kui väljavahetatav Patria Seaways. Ojasaare hinnangul peaks olukord Eesti ja Rootsi vahel nüüd kiirelt normaliseeruma.

DFDS-i laevad sõidutavad lisaks kaubale ka autoga reisijaid. „Viimastel aegadel on lisaks kaubaveole meie laevadel suurenenud ka autoga reisijate arv. Meil on rõõm tõdeda, et Paldiski ja Kapellskäri laevaliinil saame pakkuda igaõhtuseid väljumisi mõlemal sõidusuunal,“ ütles DFDS Eesti juht ning lisas, et õhtused väljumised on vaieldamatult kõige populaarsemad nii äri- kui ka eraklientide hulgas.


Paldiski–Kapellskär liin on kiireim meretee Eesti ja Rootsi vahel. „Reisi kogupikkus on kõigest kümme tundi ja autoga reisijad jõuavad läbi Kapellskäri sadama soovitud sihtkohta kiiremini, vältides Stockholmi tihedat liiklust,“ ütles Ojasaar, kelle sõnul on kauba- ja reisijateveo mahud olnud pidevalt positiivses trendis.