Mida aga teha, kui klikkisid kogemata veebilingile ning sisestasid oma kasutajatunnuse ja paroolid? Sellisel juhul palub Swedbank sellest teada anda, kas läbi pangateadete, telefonitsi 6 310 310 või e-maili teel info@swedbank.ee. Kui sisestasid ka ID-kaardi PIN1 ja/või PIN2 koodi, tuleb need ära vahetada ID-tarkvaras Digidoc.

Kuidas pettust ära tunda?

„Me ei palu kellelgi sõnumi teel internetipanka sisse logida ega muul viisil enda andmeid jagada. Enne pangatoimingute tegemist veendu, et ka veebibrauseri aadressireal kuvatav aadress oleks Swedbanki oma ehk www.swedbank.ee, teise lõpuga leheküljed ei kuulu meile,“ seisab Swedbanki Facebooki postituses.

Oluline on alati kontrollida, kas kiri on tulnud Swedbanki meiliaadressilt. Eesti klientidele saadetavate kirjade puhul on see alati @swedbank.ee lõpuga. Kui saatjaks on mõni muu e-maili aadress, pole kiri tulnud meie poolt.

Swedbank ei korralda loosimänge, kus on tarvis osalemiseks või võidu vormistamiseks sisestada internetipanga andmeid või tuvastada ennast autentimisvahendiga.

Swedbank ei palu kellelgi sõnumi teel internetipanka sisse logida ega muul viisil andmeid jagada.