Väljaandele TASS öeldi kiirtoidukoha esindajate poolt, et tänavu on saak väga kehv, mistõttu napib kartuleid, mida omakorda kasutada friikartulite valmistamiseks. Viidati, et sõltutakse kodumaistest põllundusettevõtetest. Varem sai kartulit vajadusel ka teatud riikidest importida, ent sõja tõttu on seegi võimatu.

BBC vahendab, et säärase avalduse peale reageeris kohe Venemaa põllumajandusministeerium. Rahvast rahustati, et üldist kartulikriisi pole, neid jätkuvat ning peagi on oodata uut saaki.

Вкусно и точка poolt aga märgiti meedias, et friikartulid on kõikide nende söögikohtade menüüs tagasi ilmselt alles sügisest.

Käesoleva aasta mais müüs rahvusvaheline toidukett McDonald’s oma 850 Venemaal asuvat restorani miljardär Alexander Govorile, kes oli juba varasemalt Vene McDonald`site tegemistes asjaosaline.

12. juunil avati kiirtoidukohad Venemaal uue nime all. Avatud restoranide logo eristub varasemast selgelt, kujutades oranži ringi ja kahte kollast piklikku kuju, mille puhul on tegu burgeri ja friikartulitega. Logo roheline taust sümboliseerib väidetavalt toodete ja teenuse kvaliteeti, millega ollakse aastate jooksul harjunud.

Nagu näha, siis vähemasti menüü osas latti kõrgel hoida ei suudeta.

Jaga
Kommentaarid