Ühinemise positiivse mõjuna kaovad ära kahe ettevõtte dubleeritud tegevused. „Olukord taristuehituse turul, eriti teedeehituses, nõuab valdkonnas tegutsevatelt ettevõtetelt muudatusi, et olukorraga kohaneda. Sektoris on toimunud tegevusmahtude langus ning me ei näe kiiret taastumist, mistõttu peame tänastes oludes õigeks konsolideerida kontsernis teedeehituse ressursid, kompetentsid ja äritegevus ühe ettevõtte alla,“ kommenteeris Nordeconi juhatuse esimees Gerd Müller. „Tegevuskulude vähendamine toob kahjuks kaasa ka osade töökohtade kadumise. Vaatamata muudatustele jätkab Nordeconi kontsern kõigis taristuehituse valdkondades.“

Taristoni peamised tegevusvaldkonnad on taristu- ja teedeehitus, asfaldisegude tootmine ja paigaldus, teehooldus, mäendus, sadama- ja vesiehitus, pindamine, liikluskorraldusvahendite tootmine ja paigaldus ning rasketehnika rentimine.

Üks põhjuseid, miks ettevõte peab kulusid kärpima, on puudujäägid riigieelarves. Peale päästjate ja õpetajate palgatõusu ning energiatoetusi raha napib. „Majandusministeeriumi puhul see tähendab, et jäävad ühistranspordi dotatsioonid, aga teede investeeringutesse ei tule midagi,“ ütles majandusminister Riina Sikkut ERR-ile antud intervjuus.

Nordeconi aktsial ei ole sel aastal teab mis hästi läinud. Aasta algusest on ettevõtte väärtpaber langenud rohkem kui 36%.