„Täna on vara öelda, millal täpselt võiks esimene taoline sõiduk jõuda Tallinna tänavatele. Järgmise sammuna hakkab DB Schenker uusi Volta Zerosid järk-järgult kasutusele võtma mitmetes Euroopa suurlinnades,“ ütles Schenkeri juhatuse liige Kristo Vrager, kelle sõnul on elektriveokite kasutuselevõtt hea näide sellest, kuidas kontsern järjekindlalt panustab uuenduslikesse ja keskkonnasõbralikesse lahendustesse. „Juba mõne aasta pärast on kaupade vedu elektrisõidukitega Euroopa suurlinnades täiesti tavapärane,“ kinnitab Vrager veendunult.

Täiselektriline 16-tonnine Volta Zero on mõeldud kasutamiseks DB Schenkeri Euroopa terminalides kaupade transportimiseks jaotussõlmedest kesklinna ja linnapiirkondadesse. Just selles valdkonnas pakuvad suurimat kasu sõiduki uuenduslik disain, kaasliiklejate ohutusele orienteeritud kabiin ja heitmevaba jõuülekanne.

Volta Zero sõiduulatus ühe laadimiskorraga on 150–200 km ja veoki kasutuselevõtt hoiab 2025. aastaks ära hinnanguliselt 1,2 miljonit tonni süsihappegaasi tekke.

DB Schenker ja Volta Trucks sõlmisid mullu lepingu, mille kohaselt ehitatakse logistikahiiule lähiaastatel kokku ligi 1500 Volta Zero veokit.

DB Schenker tegutseb Eestis 1991. aastast ning annab täna tööd 165 inimesele. Ettevõttel on Tallinnas, Tartus, Jõhvis ja Pärnus kokku 22 000 ruutmeetrit laopinda ja 4000 ruutmeetrit terminalipinda. DB Schenkeri käive Eestis oli 2020. aastal 36 miljonit eurot.

Kokku 130 riigis 74 000 töötajaga tegutsev DB Schenker on maailma juhtiv logistikaettevõte, mis pakub maismaa-, lennu- ning meretranspordi teenuseid.