Okoobris oli platvormi vahendusteenuse brutosumma 194 000 eurot, mis võrreldes 2021. a septembriga tõusis 21%. Toona oli vahendusteenuse brutosumma 160 000 eurot. Müük tõusis kõikide domeenide, välja arvatud Punktid.ee domeeni kaudu. Suurimad tõusjad olid Punktid.fi ja Punktid.lt – vastavalt 19 000% ja 1600%.

Siinjuures tasub märkida, et brutosumma kujutab endas kogu müügisummat, millest Punktid saab endale käibesse ainult väikese osa. Aasta esimesel poolaasal küündis brutosumma 875 639 euroni, millest ettevõte sai vahendustasu 62 735 eurot ehk 7,1%.

„Hea meel on näha, et tugev hooaja tõus püsib, oktoobri müük Punktid platvormil oli kõigi aegade suurim. Võrreldes septembriga platvormi külastus jäi samaks, kuid eelmise aasta oktoobri võrdluses kasvas 187%, kus peamiselt tulid kliendid läbi Punktid.com domeeni. Suurema liikluse platvormile tõi parem sihitud turundus toodetele ja kategooriatele, ka osutus Halloweeni kampaania meie kõigi aegade edukaimaks kampaaniaks,“ kommenteeris Punktide juhatuse liige Hannes Niid.