Jaanuaris tuli Eesti turule uus värbamisidu Workbite, mis konkurentidest erinevalt on tööampsajad oma palgale võtnud ja ei kõhkle ka alaealistele töökogemust pakkumast.

Hiljuti potsatas aga firma postkasti kiri Kristjan Vanaseljalt, kes leiab, et idufirma nimi rikub tema kaubamärgiõigusi. Vanaselja meelest peaks Workbite kuni nime muutmiseni peatama ka käimasoleva aktiivse reklaamikampaania.

Workbite saatis seepeale välja teate, kus lubab n-ö lõpuni võidelda. „On ilmselge, et meie raadioreklaam, kus me reklaamisime, et WorkBite Recruiting maksab sama töö eest kõrgemat tunnitasu, pani Vanaselja ettevõtte keerulisse olukorda ja temapoolne lahendus on meie vastu ebaõiglaselt kohtusse minna,“ kirjutas firma üks asutajatest Kreete Juurak.

Loe pikemalt Geeniusest!