Tarbijakaitseamet on viimase kahe aasta jooksul saanud Aqualife’i kohta 10 kaebust, milles kirjeldatud stsenaarium on enamasti sarnane, vahendavad ERR Uudised ETV saadet "Pealtnägija".

Kümnest kaebusest üheksa puudutab seda, et hirmkalli seadme soetamisest loobuda otsustanud inimesed ei saa firmalt sissemaksena tehtud raha tagasi. Seni on kõik vaidlused lahendatud tarbija kasuks, sest seaduse järgi saab koduuksemüügi lepingust taganeda 14 päeva jooksul pärast tehingu tegemist.

Ka on Aqualife oma ukselt uksele müügitöös kasutanud inetuid võtteid - näiteks Tallinna Vesi sai kaebusi, kus kliendid väitsid, et müügimehed trügisid uksest sisse ettekäändega, et nad esindavad Tallinna Vett.

Aqualife’i maaletooja ja peaideoloog Horre Saluste (33) väitel aga toimib kõik nagu lubatud.