Eesti Post pakub klientidele mobiilset kaardimakset
Postifirma kaardimakseprojekt pole siiski tavaline, nagu inimesed on harjunud nägema kauplustes, vaid mobiiltelefoni-põhine.
“Kui inimene läheb postkontorisse ja tahab mõne asja eest tasuda mobiilset kaardimakset kasutades, siis peab tal olema vaid pangakaart. Ta esitab selle klienditeenindajale, kes on varustatud mobiiltelefoniga, millega saab ta vajaliku makse sooritada,” selgitas uut võimalust AS-i Eesti Post tootearenduse juht Leonard Siem. “Loomulikult saavad kliendid soovi korral kõigi teenuste eest ka sularahas maksta,” lisas ta.
Siemi sõnul pakutakse mobiilse kaardimakse teenust kõigis Eesti Posti suvepostkontorites, mida on üle Eesti kokku poolsada. “Oleme välja valinud 50 sellist postkontorit, kus just suveperioodil rohkem rahvast käib,” ütles Siem. Kuigi praegu on käimas alles mobiilse kaardimakse pilootprojekt, on Siemi hinnangul selle esialgsed tulemused oodatust paremad.
Pilootprojekti õnnestumise korral laiendatakse mobiilse kaardimakse kasutamist.