Varem Eesti suurimal õllefestivalil Sakule kuulunud esinemisplatsi hõivab A. Le Coq, kes sai aasta alguses Eesti õlle jaekaubanduse turu liidriks.

„Õllesummer on küll väga tuntud, aga liiga üle haibitud,” ütles Saku müügidirektor Margus Kasthein. „Me kadusime oma telgiga kümne muu lava vahele ära, mistõttu otsustasime sama raha eest osaleda maakondlikel üritustel.” Saku osales tänavu esimest korda Rabarockil, kuid saadab ka Ivo Linna ja Smilersi esinemisi.

Täisprogrammiga meelelahutustelgi pidamine viis päeva kestval Õllesummeril maksab hinnanguliselt ligi miljon krooni. Õllesummeri korraldajad loodavad, et Saku lahkumine pole lõplik otsus, seda enam, et tehas pakub märjukest peoplatsil rohkem kui paarikümnes edasimüüjate kioskis.

„Ei ole mingi saladus, et ettevõtete turunduseelarved on sel aastal varasematega võrreldes oluliselt väiksemad,” ütles festivali avalike suhete juht  Reno Hekkonens. „Saku õlletehas osaleb sel aastal üldse vaid üksikutel sündmustel.”

A. Le Coq otsustas Saku asemele panna Heinekeni telgi, sest peab Õllesummerit kõige tähtsamaks õlleteemaliseks ürituseks. „Lähme Õllesummerile sellepärast, et tegemist on Eesti lipulaevaga, kuid osaleme sellegipoolest ka meelelahutusüritustel üle terve Eesti,” ütles A. Le Coqi juhataja Tarmo Noop. „Saan konkurentide otsusest aru, sest kui majandustulemused ei luba, pole võimalik ka igale poole välja minna.”

Konkureerivate ürituste korraldajate arvates näitab Saku lahkumine Õllesummerile halba märki. „Õllesummer pole viimasel paaril aastal suutnud publikule uut pakkuda,” ütles Grillfesti korraldaja Auris Rätsep. „Esinejate tase on Õllesummeril kõrge, kuid ikkagi on tegemist vaid meeleoluka joomapeoga ja alkoholi propaganda üritusega.”

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena