02.08.2013, 04:32
Eesti juhtivad ettevõtted püüavad murda e-turule

Baltika Gruppi kuuluva Baltmani kodulehel saab paljude kaupadega tutvuda, kuid mitte veel osta.
FOTO:
Baltika toob kogu brändivaliku veebi, e-poodi plaanib Ärilehe teada ka Tallinna kaubamaja.
Baltika Grupp lõi 2012. aasta kevadtalvel oma Montoni brändi e-poe. Lähema aasta jooksul plaanib Baltika teha e-poes kättesaadavaks ka teised brändid - Baltmani, Mosaici, Ivo Nikkolo ja Bastioni kollektsioonid.
Grupi e-kaubanduse juhi Märt Aabi sõnul ei ole veebipoe ainsaks eesmärgiks olla müügikanal, see on koht, kus on võimalik saavutada kontakt klientidega. Uuringud näitavad, et tänapäeval teevad koguni kuni 90% klientidest enne ostu internetis eeltööd ehk saavad veebist esmamulje.