Kui näidata krimisarjaga samal ajal kostüümidraamat, väheneb viimase vaatajate hulk drastiliselt. Sealjuures pole vahet, kas sama detektiivisarja osa on eetris juba teist või kolmandat korda. „Sellised who's done it-sarjad on kogu maailmas väga populaarsed ja vaadatumad kui teised žanrid. Aga olen päris veendunud, et sarjade äriline edu on pigem meeldiv tagajärg sellele, kui inimesed teevad seda, mis neile päriselt meeldib. Ma arvan, et kui keegi tahab sel teemal teha teadlikult äri, pannakse hinnanumbrid taha ja arvestatakse, palju kasumit esimeses kvartalis teenitakse, siis on tulemus kehv. Olen näinud sarju, milles kumab läbi eelkõige äriline mõtlemine, ja need tavaliselt ei tööta."

Luhats toob positiivse näite ka Eesti teleekraanil jooksnud Norra krimikomöödiasarjast „Lilyhammer", mille tegijad ei osanud oodatagi, et nende sarja näidatakse lõpuks sajas riigis. „Populaarsus sõltub ikka stsenaariumist, karakteritest. Näiteks David Suchet on mänginud end Poirot'na inimeste mällu. Aga ka legendaarsest detektiivist tehtud uusversioon „Sherlock", kus mängib Benedict Cumberbatch, on äärmiselt õnnestunud, eriti näitlejavaliku poolest."

Toomas Luhats nentis, et isegi hittsarjade sisseostmine on palju odavam kui Eestis ise tegemine. Näiteks 2006. aastal jooksnud sari „Ohtlik lend" Marko Matverega peaosas oli väga populaarne, kuid jäi pooleli just rahapuuduse tõttu.