Rimi loodab 10 protsenti Kaubamaja toidupoe klientidest endale saada
"Esimesed päevad Postimaja Rimis olid meile väga edukad. Väga suur kliendiarv annab meile alust uskuda, et head tulemused on saavutatavad ka tulevikus ning loodame võtta ligikaudu 10 protsenti Kaubamaja toidupoe klientidest," ütles Rimi pressiesindaja BNS-ile.
Tallinna Kaubamaja toidupoe müüjad ütlesid BNS-ile, et pood võib Postimaja Rimile kaotada palju kliente. Kaubamaja AS-i juhatuse liikme Erkki Lauguse sõnul ei saa väita, et kesklinnas ja Tallinnas üldse oleks suur puudus toidukaupluste osas.
"Kaubamaja Toidumaailm on toidukaupade turul siiski oluliselt eristuv, tagades oma tarbijatele eelkõige kõrge kvaliteediga, laia sortimendiga ja eristuvate toodetega kaubavaliku. Ka Kaubamaja kliendikaardipoliitika on oluliselt eristuv marketitest," ütles Laugus BNS-ile.
Iga lisanduv kauplus omab kindlasti mõju kogu piirkonna toidukaubandusele ja seda eriti avamisperioodil, kuid pikemas perspektiivis on see siiski suuremaks konkurendiks kesklinna piirkonna marketitele, lisas ta.
Swedbank teatas Kaubamaja kvartalitulemusi kommenteerides, et Selverite pind kasvas aastaga 10 protsenti, käive aga 6 protsenti.
Apollo raamatupoekett oli sunnitud 2010. aastal sulgema Viru tänava poe, kuna ettevõtte 2009. aastal avatud kauplus Solarise keskuses neelas alla Viru tänava poe kliendid. Rimi sõnul on Postimaja läheduses asuval Rimi Aia tänava Kaubahallil kindel ostjaskond ja see Postimaja müüke oluliselt mõjutada ei tohiks. "Nii nagu uute kaupluste puhul ikka, eelnes ka Postimaja keskuse Rimi rajamisele korralik analüüs," ütles Rimi.
Rimi plaanib kõigi kolme kesklinna Rimi müüke jälgida ja analüüsida ning tegutseda vastavalt vajadusele.