Iga seitsmes reisija ostab hea reisipakkumise ilma eeltööd tegemata
Neli vastajast viiest võrdleb eriti head hinnapakkumist teiste firmade pakkumistega, mis on jäänud aastataguse küsitlusega võrreldes samale tasemele. Samas on ka tänavu endiselt märkimisväärselt suur (14 protsenti) nende reisijate hulk, kes tõttavad eriti hea pakkumise korral kohe makset tegema. Vaid väike osa (5 protsenti) vastajatest loobub sellistest pakkumistest.
Üle poole reisijaist peavad vajalikuks kontrollida e-pileti või tellimuse broneeringu kehtivust ning samapalju inimesi ei tea, kuhu selleks pöörduda. Broneeringu kehtivuse kontrollimiseks tuleb pöörduda tegeliku reisikorraldaja või vedaja poole. Näiteks, kui reis on ostetud reisi vahendava ettevõtte kaudu ning tegelik korraldaja on hoopis teine ettevõte, siis tuleb reisijal broneeringu kontrollimiseks pöörduda just korraldaja poole. Juhul, kui lennupiletid on ostetud reisibüroo kaudu, saab broneeringut kontrollida vastava lennufirma poole pöördudes.
Tarbijakaitseamet soovitab enne otsuse langetamist uurida täpsemalt, mida pakkumine täpselt sisaldab, mis on arvestatud hinna sisse ning milliste teenuste eest tuleb veel juurde maksta. Samuti on oluline, kas tegemist on reisi tegeliku korraldajaga või vahendajaga.