Reisibüroo sõnul märgati alles 2. mail, et müügiaruannete ametile esitamise eest vastutav töötaja oli unustanud seda teha.

„Kolmest numbrist koosnev aruanne jäi saatmata. Tarbijakaitseameti süsteem töötab nii, et saadetakse meeldetuletusi saabuva aruande esitamise kuupäeva kohta, ent kui aruannet ei ole esitatud, siis selle kohta teadet ei tule. Loomulikult ei ole see meile õigustuseks, me oleme tõepoolest süüdi selles, et aruannet ei esitanud,“ tunnistas ettevõtte juht Svetlana Sidorenko.

Ettevõtte kinnitusel esitati 2. mail, samal päeval, mil teade tuli, Delfiin Reisibüroo OÜ aruande ning tarbijakaitseamet eemaldas ettevõtte mustast nimekirjast.

„Juba ühe päeva jooksul esitasid sellesse nimekirja sattunud 12 firmast 11 oma aruanded. Kuid seda ei tea enam kahjuks mitte keegi,“ märkis Sidorenko.

Ettevõte vabandab oma klientide ees ja kinnitab, et probleeme neil pole. „Võlgnevusi meil ei ole, me ei lähe pankrotti, kõikide reiside eest oleme tasunud – võib täiesti rahulikult puhkama sõita,“ rõhutas reisibüroo juht.