Esimesel poolaastal kukkus agentuuride kindlustunne lausa 16 punkti võrra. Kolmandas kvartalis kasvas see ühe punkti võrra ja maandus +3 peal.

Euroopa neljast suuremast reklaamiturust kõik kasvasid, kuid kolm jäid kokkuvõttes kindlustundelt miinuspoolele. Need on Suurbritannia, Itaalia ja Prantsusmaa. Suurbritannia tuli välja meeletust -29st ning jäi kolmandas kvartalis -17,9 peale. Itaalia sektori kindlustunne kasvas -21lt -5le. Prantsusmaa jäi -5 peale. Neljanda suure tegija ehk Saksamaa firmade kindlustunne tõusis +23 lausa +29 peale. Suurbritannia näitaja on euroliidu madalaim, vastukaaluks on Saksamaa jälle tugevaid.

Indeks näitab ka, et ettevõtete arendamise ning nõudluse kasvu näitajad on kahanenud. Esimene -2lt -3le ja teine -1lt -4le. Samas on ettevõtete hinnaga järgmisel kolmel kuul kasvamas nii nõudlus kui ka müügihind (vastavalt +10lt +16ni ning 0st +9ni).

Tööjõusituatsioon reklaamiturul on parem kui varem. See näit on kasvanud -1lt +5 peale. See on parandanud olukorda ka kogu valdkonnas. Kui varem takistas tööjõu nappus reklaamiäri arendamist 14% juhtudest, siis nüüd on see protsent 9.

Kaks riiki on olnud eriti suured tõusjad. Itaalia -21lt -5le ja Küpros -22lt +13le. Suurimad kukkujad on Hispaania +22lt -6le ning Rootsi +33lt +18le. Samas on Taani ja Rootsi ehk Põhja-Euroopa regioon endiselt regioonidest kõige enesekindlamad, kui rääkida hinnast, tööjõust ning nõudlusest.

Eesti tulemus kukkus kolme kuuga +9 pealt nulli.