Coca-Cola HBC tegevjuht Balti riikides Konstantin Chouchoukhov ütles, et ettevõte usub lapsevanemate suutlikkusse laste tarbimisotsuste kujundamisel, kuid soovib vanemaid selles täiendavalt toetada.

„Omalt poolt viisime piirangu juba ellu, aga soovitud mõju saavutamiseks julgustame ka teisi ettevõtteid meie algatusega ühinema," lisas Chouchoukhov.

Lisaks otsemüügi piiramisele Baltimaade kõigis põhi- ja keskkoolides ning gümnaasiumides on Coca-Cola HBC pöördunud ka oma äriklientide poole ja palunud kaaluda initsiatiiviga liitumist, et algatusel oleks suurem mõju lisatud suhkruga jookide müügi vähenemisele laste haridusasutustes.

Coca-Cola HBC on alates 2006. aastast piiranud lisatud suhkruga karastusjookide, sealhulgas jäätee ja maitsestatud vee otsemüüki põhikoolides ja laiendab piirangut 2018. aastal ka keskkoolidesse.

Baltimaades tegutsev Coca-Cola Hellenic Bottling Company (HBC) on osa kontsernist Coca-Cola Hellenic, mis on üks suuremaid The Coca-Cola Company villijaid maailmas ja suurim Euroopas. Coca-Cola Hellenicu tegevus ulatub 28 riiki, teenindades rohkem kui 560 miljonit inimest.

Ettevõtte tuntuimad tootemargid on Coca-Cola, Fanta ja Sprite, aga ka kohalikud tootemargid, nt Linnuse Linnuse kali.