„Kui Eestis uued kaubanduskeskused alles avavad oma uksi, on USA jõudnud olukorda, kus 15 protsendil ostukeskustel on 10 protsenti tühja müügipinda. Äri on kolimas poepinnalt internetti ning arenenud maailmas küündivad
e-kaubanduse aastased kasvunumbrid 25 protsendini ja samuti on ka Baltikum kiiresti arenemas. See on valdkond, kus oma kohaoleku aegsasti tagamine on oluline nii kaupmeestelele kui makseteenuste pakkujatele,“ selgitab SEB kaardi- ja makselahenduste valdkonna Balti digitaalse strateegia juht Meelis Nurk konverentsi tagamaid. „Uurimegi konverentsil, millised on selle maailma trendid ja väljavaated ning kuidas seal edukas olla,“ lisas Nurk.

Kõige arenenumateks e-kaubanduse riikideks loetakse maailmas Ameerika Ühendriike, Suurbritanniat, Lõuna Koread ja samuti Rootsit. Kui Rootsis oli 2017. andmetel e-kaubanduse osakaal toiduainete müügil vaid kaks protsenti, siis Suurbritannias kaheksa ja Lõuna-Koreas lausa 20 protsenti.

Balti riikidest on Eestis e-kaubanduse osakaal selgelt suurem kui Lätis või Leedus.

Konverentsil jagavad oma edulugusid ja soovitusi rahvusvahelised tipptegijad ettevõtetest nagu Google, Rovio, E-Maxima ja paljud teised. Täpsema programmiga saad tutvuda SIIN.