Coca-Cola teatab, et panustab tootearendusse järjepidevalt ja viimastel aastatel on fookus olnud just suhkruvabade või vähendatud suhkruga jookidel. Ettevõtte eesmärgiks on tarbijatele pakkuda alati valikut ja sobivat alternatiivi.

Coca-Cola Balti Jookide AS avalike suhete juht Nele Normak räägib, et ettevõte tegeleb pidevalt olemasolevate ja uute toodete arendamisega, otsides suhkrusisalduse vähendamise võimalusi nii, et see ei muudaks liigselt armastatud jookide maitset ja et igas tootekategoorias oleks alati erinevad valikuvõimalused. "Meie tootearenduses on selge fookus suhkru-vähendamisel ning uute suhkruvabade toodete turule toomisel,“ ütles ta.

Eestis on Coca-Cola portfellis kõige pikema ajalooga toode Fanta Orange, mis on turul olnud juba ligi 40 aastat. Tarbijad armastavad traditsioonilisi maitseid, aga järjest rohkem otsitakse vähendatud suhkrusisaldusega alternatiive ning võimalusi, et oma igapäevast suhkru -ja kaloritarbimist kontrollida. Alates aprilli teisest nädalast on kauplustes saadaval uuenenud retseptiga Fanta Orange, milles on 30% vähem suhkrut. Toote maitse on jäänud traditsiooniliseks, kuid 100 ml tootes on nüüdset vaid 27 kalorit.

Lisaks pakub ettevõte kõigi oma toodete puhul erinevaid pakendisuurusi, et tarbitud suhkrukogus vastaks tasakaalustatud toitumise soovitustele. Uuendatud retseptiga Fanta Orange on saadaval ka 200 ml plekkpurgis. Samuti on kõik tooted märgistatud lihtsasti jälgitava tarbijainfo märgistusega, mis annab samuti kiire ülevaate toote suhkrusisaldusest ja aitab tarbijal teadlikke valikuid teha.