Omniva juhatuse liige Andre Veskimeister kinnitas ERRile, et juulist muutuvad pakisaadetiste kättesaamise põhimõtted ja edaspidi suunatakse need postkontoritest pakiautomaatidesse.

Esialgu on seda katsetatud eeskätt Tallinnas, ent alates 1. juulist soovib ettevõte rakendada uut põhimõtet kogu Eestis. Esialgne süsteem saab olema lihtne, mis saadab pakid automaati vaid juhul, kui klient on pannud pakile kirja oma telefoninumbri, mille teel on võimalik saata talle teavitus lühisõnumi näol.

Kui pakil telefoninumbrit kirjas pole, siis saadetakse need edaspidi jätkuvalt postkontorisse, mis muutub alles sellega, kui saab valmis spetsiaalne eraklientide andmebaas.

Veskimeister lubab, et kuniks intelligentne süsteem, milles kliendieelistused kirjas, valmib lõppeb juba juulist ära senine vahetegemine, kus pakiautomaati suunamist võeti tasu väärilise mugavusteenusena, ent teise postkontorisse suunamist tasuta teenuseks. Seega juulist saab oma soovimatult postkontorisse saabunud paki tasuta automaati ümber suunata lasta.

Jõulupakkide saatmise ajaks peaks aga iga kasutaja saama juba ise oma mobiiltelefonist paki eelistatud kättesaamiskohta suunata. Samal ajal on töös ka telefoniäpp. Juba sügisest saab selle abil hakata hõlpsamalt pakke saatma.

"Tahame ka paki saatmise palju mugavamaks teha. Töötame välja telefonilahendust, et vähimate võimalike andmete sisestusega saaks paki postkontorist või pakiautomaadist teele panna," rääkis Veskimeister.

"Jooksva aasta jooksul toome turule palju uusi ja innovaatilisi lahendusi. Kõik investeeringud, mis oleme teinud, hakkavad tulu tooma, saame hakata mugavuslahendusi pakkuma," võtab Veskimeister arenduste plaani kokku.

Loe pikemalt refereeritud artiklit ERRi portaalis.