Osadel pangatöötajatel on asendunud kontoris töö kodukontoriga. Paljud on nn eesliinil kliente nõustamas ja abistamas.

Eks ka veidi muutunud töökorraldus vajab veidi harjumist ja ümberkorraldust kuidas igapäevategevused planeerida nii, et töö saaks korralikult tehtud.

Esindused on lahti ja kliente teenindatakse eelbroneeringute alusel. Küll palume klientidel enne kontorisse tulekut läbi mõelda oma pangateenuste kasutamine, lausus ta.

„Kui klient peaks vajama sularaha, siis kõik meie pangaautomaadid töötavad: väljastavad ning võtavad vastu sularaha. Nõustamiskeskus võtab vastu kõnesid ning mis oluline, pikaajaline arendustöö digikanalite suunal õigustab ennast,“ ütles Ulla. „Enamus kliente saab oma vajalikud toimingud tehtud kas siis mobiili- või internetipangas 24/7.“

Pangas on plahvatuslikult kasvanud klientide laenude maksepuhkuse taotlemine ja sellega töö.