“Meie ettevõte, mis toodab 10 000 liitrit naturaalset mahla kuus, on otsustanud toetada meie kangelasi, inimesi, kelle kätes on riigi saatus — Eesti arste. Võtame toimuvat väga tõsiselt. Me ei ole vähendanud ühegi töötaja palka ja muidugi pole me kedagi koondanud. Meie arvates peaks iga Eesti ettevõtja püüdma praegu säilitada töökohti ja inimeste sissetulekuid, et aeglustada riigi majanduse langust, andes oma panuse võitlusesse koroonaviiruse ja selle tagajärgedega”, ütles ettevõtte omanik Risto Rouvari.

Ruovari tahab pöörduda kõikide Eesti haiglate poole, et toetada riigi kõige väärtuslikumat ressurssi — arste ja kutsub haiglate esindajaid ühendust võtma, et täpsustada, kui palju mahla meditsiiniasutuste töötajatele vaja on. Mahlad lubatakse tuua kohale ettevõtte enda transpordiga. “Algselt kavatsesime haiglad läbi helistada, kuid siis otsustasime, et pressiteate abil saame kiiremini teavet arstide vajaduste kohta,” lisas Rouvari. Ühendust võib võtta meiliaadressil sales@myjuice.ee või helistada telefonil +372 56 297 282

Milliseid mahlu OÜ Maikelluke toodab? Põhiliseks brändiks on MyJuice ökoloogilised mahlad, püreed ja külmutatud marjad. Ettevõttel on enam kui 60 hektarit maad Tartu linna lähedal, kus oma toodangu jaoks kasvatatakse puuvilju ja marju. Istutatud on üle 1000 õunapuu, lisaks 30000 sõstra- ja astelpajupõõsast. My Juice ei kasuta keemilisi väetisi, saaki koristatakse käsitsi ja iga vilja kvaliteeti hinnatakse eraldi. MyJuice´i tootmiseks kasutatakse kõrgtehnoloogilisi seadmeid, mis töötlevad marju ja puuvilju võimalikult kiiresti, säilitades samal ajal nende kasulikud omadused. Ettevõtmisega tegelevad Risto Rouvari ja tema naine Marja alates 2001. aastast.

*

NB! Delfi koostöös Tallinna linnaga püüab Eestit tabanud eriolukorra ja probleemide ajal viia kokku pealinna abivajajaid- ja pakkujaid. Osale sinagi aktsioonis “Seljad kokku”!

Täpsemad reeglid:

1. Delfi pakub võimalust kõikidele töö- ning abivajajatele või -pakkujatele endast märku anda.
2. Blogisse saavad postitada registreeritud identifitseeritavad kasutajad.
3. Kõik avaldamisele minevad postitused on moderaatori poolt modereeritud.
4. Postitus peab sisaldama probleemi või abi pakkumise kirjeldust, piirkonda, inimese nime ja kontaktandmeid (e-mail ja/või telefoninumber), mille kaudu saab abivajaja või abipakkujaga ühendust.
5. Keelatud on postitada kellegi teise andmeid või tekitada postitusega kellelegi kahju.
6. Igas postituses ja üleskutses tuleb lähtuda valitsuse antud kehtivatest korraldustest.
7. Delfi ei vastuta postituste aegumise või adekvaatsuse eest.
8. Kuulutusi avaldatakse järgmistel kellaaegadel: 09.00, 12.00, 15.00, 18.00 ja 21.00.