Klaasipuhastajaid tuleks pigem vahetada tihemini kui harvemini, kirjutab Iltalehti. Kojameeste kulumist mõjutavad mitmed erinevad faktorid. Näiteks, kui palju on need suve jooksul olnud otsese päikesevalguse käes või kas need on külma ja märja ilmaga auto klaasi külge külmunud või hoopis purunenud.

Viimane aeg, mil klaasipuhastajate töökorda kontrollida, on rehvivahetuse paiku. Samuti tasub hiljemalt siis lisada aknapesuvedeliku hulka talvine külmumise vastane segu, soovitab Fixuse tootejuht ja autoekspert Aki Autio.

Kuidas aga klaasipuhastajate kulumisest aru saada? Sel puhul tuleks Autio sõnul jälgida nende liikumist, kui kojameeste töölepanemisel need kriibivad klaasi või teevad eriskummalist heli, on kindel, et need tuleks välja vahetada.

Lisaks on Autio sõnul osadel klaasipuhastajatel värviindikaator, mis annab mõista, et need tuleks ära vahetada. Indikaator võib olla nii joonena, kui ka keskel oleva täpina. Täpi puhul muutub see näiteks hallist kollaseks ja siis on kindlasti viimane aeg kojamehed vahetada.

Veel hoiatab Autio, et odavamad klaasipuhastajad ei pruugi olla kõige vastupidavamad, kuigi ka kõige kallimad ei pruugi vastu pidada, kui nende eest valesti hoolt kanda.

Näiteks külmades oludes, kui klaasipuhastajad on esiklaasi külge külmunud, tuleks enne nende kasutamist lasta neil rahulikult sulada, mitte lahti rebida. Parem muidugi on see, kui kojamehed üldse kinni ei külmugi. Viimase jaoks on vana hea nipp kojamehed ööseks püstisesse asendisse tõsta