Tarbija pöördus tarbijavaidluste komisjoni poole, kuna tänavu mai alguses ideaalses tehnilises seisukorras 17 000 euroga ostetud Audi A7 mootorist hakkas paar päeva pärast ostmist tulema kummalisi hääli. Tarbija soovis mootoriketi ja hooratta vahetust, kuid kaupleja hinnangul oli tegemist mootori normaalse kulumisega.

Tarbija pöördus korduvalt müüja poole, kuid kaupleja kinnitas, et tegemist on normaalse heliga. Kuna omavahelises suhtluses kokkuleppele ei jõutud, siis viis tarbija auto Aasta Auto AS-i kontrolli, kus leidis kinnitust, et „autol teeb külmkäivitusel kett häält ja lisaks koliseb hooratas“. Tarbijale tehti puuduste kõrvaldamiseks pakkumine summas 4314.34 eurot.

Tarbija võttis ühendust kauplejaga, edastas kirjalikud dokumendid ning soovis kas auto tagasiostu või siis remondi maksumuse hüvitamist 100 protsendi ulatuses, kuid kaupleja ei vastanud. Seejärel pöördus ostja tarbijavaidluste komisjoni poole ja soovis auto puuduste kõrvaldamist, kuid kaupleja keeldus jätkuvalt nõude rahuldamisest, kuna tema sõnul oli puuduse puhul tegu normaalse kulumisega.

Komisjonile esitatud ekspertiisis toodi välja puudustena ketisüsteemi heli, kui autot külmalt käivitada ja hooratta kolin tühikäigul. Ekspertiisi hinnangul ei teki sellised vead üle öö ja võisid olla olemas juba varasemalt. Kui klient käis autot vaatamas, siis oli mootor töötemperatuuril ja kuna keti hääl tekib ainult külmkäivitustel, siis ei pruukinud klient heli enne ostmist autot üle vaadates kuulda.

Komisjon rahuldas tarbija nõude summas 4300 eurot, kuna müüdud asi ei vasta võlaõigusseaduse järgi lepingutingimustele.