EasyJeti juhi Johan Lundgreni sõnul on EasyJeti suurimateks konkurentideks saanud pikkade traditsioonidega lennufirmad nagu Lufthansa, Air France ning British Airways. Lundgren näeb koroonakriisis võimalust minna varasemast veelgi agressiivsemalt nende turuosa kallale.

Analüütikute arvates võtab traditsioonilistel lennufirmadel kriisist taastumine kauem aega kui EasyJetil, sest nende sissetulekud sõltuvad suurel määral äri- ning pikamaareisidest, mille taastumine on eeldatavalt kõige aeglasem.
EasyJeti juht Johan Lundgren

Ampsamaks tükke prestiižemate lennuettevõtete turuosast plaanib EasyJet suurendada lendude arvu kallimatest lennujaamadest nagu näiteks Pariisi Charles de Gaulle’ist või Milano Malpensast. Seetõttu ütleb EasyJeti juht otse välja, et lähiajal ei konkureeri nad enam odavaima lennufirma tiitli nimel Ryanairi ning Wizz Airiga. Seda näitavad ka viimase aasta piletihinnad, mis on EasyJetil keskmiselt pea kaks korda kallimad kui Ryanairil.

Investorid suhtuvad EasyJeti plaanidesse skeptiliselt. Erinevalt Ryanairist ning Wizz Airist on EasyJeti aktsia alates koroonapandeemia hakust langenud pea poole võrra. Samas lennunduseksperdid peavad Lundgreni plaane mõistlikeks. Londoni investeerimispanga Peel Hunti lennundusanalüütiku Alex Patersoni sõnul ei ole EasyJet võimeline võitma odavpakkumist tunduvalt suurema Ryanairi vastu, mistõttu on Briti lennufirma valitud strateegia ainuõige valik.