"Antud kohtuasi keskendub Robinhoodi agressiivsele taktikale ja strateegiale meelitada kogenematuid investoreid, kelle seas oli ka Alex, tegema suuri riske võimaldavaid tehinguid," teatasid Dan ja Dorothy Kearns ning Alexi õde Sydney Kearns. "Robinhoodi vastutustundetu käitumine on põhjustas surma."

Mullu juunis tappis end Nebraska ülikooli tudeng Alex Kearns, kuna arvas, et tema rahajääk Robinhoodis oli -730 165 dollarit.

Väidetavalt sai Alex Robinhoodi kontoväljavõttest valesti aru ja püüdis perekonda finantskohustuse eest kaitsta.

Kearns püüdis kolmel korral saada tohutu rahapuudujäägi tõttu telefoni teel ühendust Robinhoodi klienditeenindusega, kuid seal vastas automaatvastaja.

Perekond süüdistab Robinhoodi, et maaklerfirma lasi Alexil võtta liiga suurt riski. Alexi sõnul pidid ostetud müügioptsioonid ja müüdud aktsiad tekitama nullriski. Paraku jätab see mulje, et kaupleja ei saanud aru võetud riskidest.

"Kuidas sai 20-aastane sissetulekuta inimene võtta ligi miljoni dollari suuruse finantsvõimenduse," küsis Kearns kirjas perekonnale. "Polnud selgust riski suuruse osas. Ma arvasin, et riskisin ainult mulle kuuluva rahaga."

Robinhood vastas CNBCile, et alates juunist kui Alex Kearns suri, on nad teinud muudatusi optsioonipakkumises.

Robinhood on teinud peadpööritava tähelennu algajate investorite börsile meelitamisel. Kui 2016. aastal oli maaklerfirmal miljon kundet, siis läinud aasta kevadel oli ettevõttel juba enam kui 13 miljonit klienti.

Vlad Tenevi juhitud maaklerfirma kogus kuuldust hiljutise GameStopi aktsia suurte kõikumistega. Kuna maaklerfirma piiras teatud väärtpaberitega kauplemist hiljutise Gamestopi saaga ajal, ähvardab ettevõtet koondkohtuasi.

Tänavu börsile minema pidanud Robinhood on seni korduvalt kinnitanud, et suurem osa klientidest on pikaajalised investorid.

Massachusettsi regulaatorid on esitanud kaebuse Robinhoodi vastu, kuna ettevõte annab ilma kohase investorhariduseta klientidele ligipääsu finantsinstrumentidele.

USA väärtpaberijärelevalve trahvis detsembris Robinhoodi seoses eksitamisega, kuidas aktsiakauplemise äpp teenib raha. Lisaks ei suutnud Robinhood täita lubatust sooritada tehingukorralduste täitmist parimatel tingimustel.

Keransi perekond kaebas, et Robinhood lasi Alexil avada konto, kuid ka algajal investoril lubati optsioonidega kaubelda.

„Veelgi hullem, Robinhood ei pakkunud mingisugust investeerimisjuhendamist ning klienditeenindust sisuliselt ei eksisteerinud," teatas perekond.