Ühelt poolt on see tore sisu poolest – me saame ragistada ajusid strateegiate kallal, töötada välja kontseptsioone, teostada filme ja fotolavastusi, kirjutada köitvaid lugusid. Ehitada brände ja liigutada masse. Teiselt poolt on see aga tore selle poolest, et saame olla endasuguste inimeste keskel. Iga päev. Või vähemalt nii see oli.

2020 oli erandlik aasta. Viirus peksis meid kõiki laiali ja suur osa meie sektorist töötab tänaseni enamiku nädalast kodus. Kogu see sünergia, mis meeskondadel koos töötades tekib, pandi kõvasti proovile. Äkki polnud enam võimalust spontaanseks tagasisideks või näost-näkku ideearenduseks. Samuti polnud päris pikalt võimalik korraldada filmivõtteid ja fotosessioone. Kõike tuli teha põlve otsas.

Aga nagu ütlevad Rannamaja klassikud – It is what it is. Osaliselt on isegi põnev näha, kuidas kriis meie sektori loovust mõjutas ja millised need kodudes kootud lahendused on. Esitamisse tasub panustada – võiduvõimalused on varasemate aastatega võrreldes kindlasti palju võrdsemad. Seetõttu kannabki Kuldmuna sel aastal Käsitööfestivali nime ja sümboolikat. Loodetavasti taandub viirus gala toimumise ajaks ära ja me ei pea seda ümber nimetama Kaugtööfestivaliks.

Jõudu žüriile ja edu kõigile tööde esitajatele! Koome ära!

Magnus Lužkov
Optimist Creative’i juht
TULI juhatuse liige

Kuldmuna kontseptsiooni meeskond:

Loovjuht ja copywriter: Magnus Lužkov
Kunstiline juht: Bruno Palmik
Fototööd: Kalle Veesaar
Kudumid: Printlink

Maikuus toimub 23. korda Eesti turunduse suursündmus Kuldmuna, kus selgitatakse välja eelmise aasta loovaimad sündmused, reklaamid ning turundus-, kommunikatsiooni- ja disainilahendused. Kuldmuna jätkab koostööd ADC*Eesti Disainiauhindadega.

Kuldmuna 2021 ajakava:

Tööde vastuvõtt: 5. aprill – 4. mai 2021
Hilinejate vastuvõtt: 5. mai 2021 – 12. mai 2021
Esitatavate tööde esmailmumise vahemik peab olema: 25. jaanuar 2020 – 4. aprill 2021
Pidulik auhinnagala: 28. mail 2021.

Jaga
Kommentaarid